sayang kamu semua

-diyana- -najwa hanis- -najwa syazlin- -wal-

Wednesday, March 16, 2011

hai smue..sorry sbb dah lme sngt2 x update my blog..jarang dpt on lah skang nie..nsb baik lah cuti skola 1 minggu..klo x..mmg payah ar..tiap2 ari aku stay cm mne mau on..pastu mlm kne wat kje skola lak an..hadohh..mmg la pnt..huhu..so cuti nie aku g kuantan..korang g mne? hehe..ala..x de la best sngt sbb hujan kn..ombak pergh! punye ar tinggi..tkot je aku tngok..huhu..tp x pela..aku un bkn minat sngt g pantai..klo setakat nk mandi uh baik mandi kat umah..lg bgos..haha..so destinasi seterusnye sarawak..yeay! haha..naik kapal terbang..weheee..ske nye..haha..tp bln 5 ar..bkn esk..hehe..ok lah..tu je utk ari nie..nnti klo ade pape..aku update lah lg..tu pon if aku dpt on..haiya..haha..bye2

No comments:

Post a Comment