sayang kamu semua

-diyana- -najwa hanis- -najwa syazlin- -wal-

Wednesday, February 9, 2011

stelah hmpir 3 taun x kne inject..ari nie aku ngan budak2 klas aku kne inject..saket woo..denyut2 nie haa..huhu..mle2 mse nurse tu panggil nme aku cuak gak doe..yela aku tngok kwn2 aku yg kne sblom tu ade yg nanges..aduhhh..mesti saket nie..perghh..pastu mse nurse tu cucuk jarum aku ok agi skali mse die nk msok kn ubat uh..giler lah weh..saket kowt...thn je lah an..haha..then mse dlm klas tngh2 blaja math tibe denyut2..adohh..naik giler aku dibuat nye...klo denyut2 x saket x per..ni denyut2 saket..haiya..ok lah..tu je utk ari nie..kpd budak2 3 amanah..cool yaw! haha..lme2 hilang lah tu saket...lek je..jgn nanges2 yer..terutame skali Nurul Asyikin binti Ramlan..atau dikenali sbgai yuyun! hahaha..tata..=p

No comments:

Post a Comment