sayang kamu semua

-diyana- -najwa hanis- -najwa syazlin- -wal-

Friday, October 14, 2011

pmr dah habis

hai smue..lme dah kn aku x update blog nie..hmm..sowei lah yerr..aku bru je abis pmr ari isnin ari tu..so mmg x leh nak online,,klo online pon curi2 je kowt..haha..cuak la jugak nak tunggu result pmr nie..haishhh..x senang duduk dibuatnye..tp aku tawakal je la..ape pon result aku nnti, trime je ngan hati yg rela..aku dah buat yg terbaik utk exam tu..aku harap aku dapat result yg cemerlang..lg2 sejarah..skang nie aku da start skola da tp x de wat byk aktiviti ar..tu yg bosan sikit uh..haha..ape pon x bole..nak ponteng malas la pulak an..duduk je la..amik gmbr ngan diyana, najwa syazlin, n najwa hanis..ayoyo..haha..hmmm..aku actually tkot sngt nak msok form 4..ntah la npe..korng bayang kn karangan kne buat 350 patah perkataan..bahase inggeris pulak tu..mne nak cekup perkataan2 tu..adohhh..pening2..ok lah..smpai sini je dlu..nnti klo aku de citer lg aku update blog nie..okay? bye2..

No comments:

Post a Comment