sayang kamu semua

-diyana- -najwa hanis- -najwa syazlin- -wal-

Friday, February 18, 2011

panas je!

eeee..panas giler ati aku ari nie..ase cm nk maki hamun lah!!!!! errghh! td aku stay ptg tlg bdk klas aku wat sepanduk..pastu kwn2 nie smue nye bawak fon..da tau bwk fon cover2 ar sikit an..pastu ade lah sowng cikgu nie..ternmpk an..pastu ape agi..die mara ar..yg bengang tu dgn aku skali kne tempias nye..siot! cikgu tu kate an..eh awak smue tau kn x leh bwk fon g skola..yg awak bwk tu npe? yg pengawas tu wat x tau je..mentang2 die kwn awk..awk x tego..bg name awak..sye nk antr kt cikgu disiplin pg..weh! bapak ar geram..yg kne aku doe..mse tu mmg ar..cikgu tu ckp ape pun mls aku nk pandang die..lantak ar die ckp sowng2..aku x slh..lgpun aku pengawas pg..so ade lah waktu2 utk aku bertugas..biler ptg aku dah x de ape2 hak lg nk amik nme diorg an! haduh!!!!..bengang gilerrrrr!!!!!!

No comments:

Post a Comment